søndag, januar 29

Et kjøkken til begjær




Alle bildene fra svenske Avhem, bilder til å drømme seg bort i.


Jeg merker jeg blir svett, det kribler i kroppen og jeg har vanskelig for å sitte stille. Alle disse bildene av kjøkken, jeg føler nærmest forelskelsen på ny! Ha ha.. ja det går visst an! Men er de ikke lekre da?!? Det er heldigvis leenge, lenge til vi skal begynne på kjøkkenet vårt, jeg får nemlig IKKE  bestemt meg. Sort, hvitt, grått, detaljer i tre må med, polerte eller matte fronter, betong benkeplate eller kalksten? Hjeeelp! For et luksusproblem! Folk må tro jeg er gal!!


God natt til dere alle, her tusles det straks i seng og jeg håper på en frisk start på uka, for alle mann:)


1 kommentar:

  1. Hei:) Hyggelig å oppdage nye bloggere:)
    Veldig fine kjøkken du viser der ja! Jeg har forelsket meg i et helt nytt kjøkken fra danske Vipp og drømmer om det hver natt, hehe. Så da håper jeg bare at vi finner drømmeoppussingsobjektet vårt snart så vi kan flytte og at det blir drømmekjøkken på oss:)
    Lampen på det øverste bildet er forresten min drømmelampe, ingen over ingen ved siden av:)
    Fin tirsdag til deg!
    Klem E

    SvarSlett