fredag, oktober 10

#denfølelsen
















Månedens utfordring fra Norske interiørblogger er å vise frem en dose farge fra soverommet! Jeg drømmer meg ofte bort i de crispy hvite soverommene på instagram. Da får jeg #denfølelsen! Hvor deilig er det ikke å tulle seg inn i nyredd sengetøy og snuse inn - ja akkurat den nyvasket lukten og du kjenner at sengetøyet er litt crispy, fordi det har hengt til tørk? Jeg digger det ihvertfall!
Her ser du soverommet vårt, nylig rydda med nytt sengetøy på. Det er ikke helt hvitt hos oss, men ganske fint for det. Vi har Skyggeblå fondvegg og en sjøgrønn vintage elefant som nattbord. Sengen kjøpte vi på et dødsbo (!) og vi har nesten aldri mareritt her. Nå er det leggetid for meg, god natt dere, det var deilig å endelig poste et innlegg her igjen!
Her kan du se flere fine bidrag i utfordringen!



Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar