mandag, mai 21

Lyslenke




Jeg har lenge ønsket meg en  l y s l e n k e   og ble kjempe glad da denne dama informerte om hvor hun hadde kjøpt sine.
 Synes den er skikkelig kul der den henger, 10 meter lang! Men jeg har jo planer for den som for alt annet! Vurderer å kjøpe en med forskjellige farger på lyspærene også. Disse skal bli fine å dekorere uterommet med - til neste år vel å merke:)




Kvelds sola sender sine siste stråler inn i stua og minner meg på vindusvasken som jeg hele tiden skyver unna.
 Imorra kanskje eller til helga?

God natt godt folk, på tide å ta kvelden her i gården.
 Og ♥ takk igjen for alle de herlige tilbakemeldingene jeg får her inne! Kjempe gøy!!

Ps lyslenka er fra clas ohlson.

12 kommentarer:

  1. :) lekker! Og ikkje så dyr heller. Eg har også lyst på fleire, og lyse opp terrassen med når kveldane blir mørkare igjen.

    klem,
    e

    SvarSlett
    Svar
    1. ja Elin, takket være deg:) Detta blir stemning!

      Slett
  2. Claes Ohlson har de fått de nå,da er de vel kanskje litt billigere enn på Granit:)
    Kjempefin er de...
    klemklem

    SvarSlett
  3. Ja, lekker lyslenke! Har sett på den jeg også, men har ingen sted for noe sånnt for øyeblikket.. søren :P.
    Digger også de insekt bildene dine. Har noen i sammen gata jeg også.
    Klem Madelén

    SvarSlett
  4. Superkul den lyslenka der....vurderer å kjøpe den selv. Klem

    SvarSlett
  5. Kult. Blir sikkert drit nice på kvelden og når pærene er tent <3
    lise

    SvarSlett
  6. Takk for tipset,det var absolutt en overkommelig pris...spørs om det ikke må bli en slik en nå.)
    ha en fin sommerdag...
    klemklem

    SvarSlett
  7. Kjempe kul lyslenke. At denne kan fås kjøpt på Clas Ohlson er jo genialt. Jeg har sett på en liknende hos Granit på løkka, men den er jo så dyr. Billig men like fint alternativ dette :) Kjempe kult med slike på terrassen også ja.

    Ønsker deg en fin dag.
    klem Jane

    SvarSlett
  8. Lekker! Skal kjøpe meg en slik lyslenke tenker jeg som jeg skal ha ute. Er så fint! :) Men den passer perfekt inne også! :)

    Ha en fin dag!

    Klem Lene :)

    SvarSlett
  9. Jupp, det ER kult med lyslenke, er så enig :) også blir jeg like imponert hver gang over hva man kan finne på C.O ;) herlig. Håper du har skjønne, gode dager i sol og varme. klem fra meg

    SvarSlett
  10. Tusen takk for fine ord hos meg:)
    Liker bloggen din - og en sånn lysklenke har jeg siklet på lenge... !!
    God helg!!
    Klem

    SvarSlett
  11. Har endelig fått meg en pergola (utestue) så nå har jeg plass til en slik, men vil jo ha den inne om vinteren. Må bare spørre: kan du ha lys i den slik den henger oppå gardinene? Livredd brann;-)

    SvarSlett