søndag, april 29

l e o l o v e















Leo mot sart, leo mot knall. Alle farger kan brukes mot leopardmønsteret.
 Et skjerf som øverst kunne jeg virkelig tenkt meg nå. Og denne blusen var jo helt nydelig!
 Jeg har selv alltid likt leopard:) I kles-skapet har jeg en slik kjole som jeg kjøpte for 7-8 år siden. Den ble brukt ved et par anledninger ( les fester), men nå henger den mest til pynt og minner meg om sommer og sol.
 Dette bildet under gir meg deilig sommer assosiasjoner ♥ Lekker paljett topp og leopard veske, me like!



Bilder  via


Liker du leopard, eller synes du det er vulgert og forferdelig? Alt med måte synes jeg, og smaken er som baken, heldigvis delt:)

Vi er bedt på grilling hos gode kolleger idag, flaks med været, idag skal vi kose oss ♥

8 kommentarer:

  1. Eg e veldig svak for leopard, digge det:-)
    Ønske meg leo ballerina sko nå til sommeren
    Ha ein fin dag
    klem:-)

    SvarSlett
  2. He-he, leopard er veldig deg ja! ;)
    Jeg er ikke så glad i det, heller sebra...
    Kos dere på grillings, her pleies et tungt rødvinshode. Var i bryllup i går....

    SvarSlett
  3. Det første jeg tenkte når jeg så dette, var at det var skikkelig deg! Nydelig på sånne som deg som kler det! (les blonde vakre jenter med stil!)

    SvarSlett
  4. Leopard er jo nesten som svart; går til det meste. Og som på det bildet med den svarte veska og det svarte skjøret; STILIG... Ikke noe jeg villet bruke, men tøft...

    Ha en fortsatt fin dag.

    Monica M.

    SvarSlett
  5. Det kommer helt an på hva det er ,farvene og hvor mye:):)
    kos deg på grilling,,
    klemklem

    SvarSlett
  6. hehe ja takk dere, jeg er nok hu som lett kan dra på seg en leopard kjole:) tihi..

    SvarSlett
  7. Mye lekkert! men så er jo jeg også av den forfengelige typen, da...Likevel syns jeg ikke det må bli i overkant med leo-mønster. Har et sånn skjerf, og det spriter opp så mye...men når jeg ser damer som går i leomønster fra topp til tå, jam da blir det kanskje en smuule too much? ;) Hehe...Håper du får en nydelig dag. God 1 mai til deg! klem

    SvarSlett
  8. Stilige bilder, likte trappehuset godt:) Litt leopard er fint synes jeg, men må ikke bli for mye. Nyt fridagen, klem fra Agnete:)

    SvarSlett