tirsdag, april 3

Det måtte bli en harry-tur

Plaza - for meg et nytt interiør blad som jeg oppdaget i Strømstad. Jeg er ikke så flink til å gå på Narvesen og kikke i bladhylla etter utenlandske interiørblader, men det gjør jeg kanskje heller heretter! Her fant jeg også hele reportasjen fra kjøkkenet jeg har blitt så forelsket i, og som jeg viste et bilde av i et av innleggene under. O'lala.. sweet dreams...



Det ble ikke mye spennede shopping hos søta bror, foruten om to sorte keramikk kopper med gull kant fra Indiska. Visste du forresten at Indiska er rett rundt hjørnet med å åpne nettbutikk? Det kan jo vi med nese for det orientalske godt like:)




Istede handlet vi inn stort med husholdningsvarer. Alt sånn som er mye billigere i sverige. Kjøtt, ost, pålegg, soya melk, vaskepulver, polarbrød, godterier, øl og vin, barnemat, kokosboller, pasta, yoghurt, smør, dressing, krydder og proteinpulver..pjuuh..ja dette var jo bare litt av det! Dere kan tru bilen var baktung da vi krysset norskegrensa, men det er heller ikke så ofte vi tar i såpass da, hehe..ja du må gjerne le med:)




Utvalget i butikken er så mye større bare vi havner på andre siden av grensa. Så mye nytt og spennende får bli med hjem for "testing". Hva handler du når/hvis du er på "harry-tur"?? Kom gjerne med et shopping tips om du har:)

Tirsdag allerede! Flotters dag til deg:)

5 kommentarer:

  1. Når jeg er på "Harrytur" blir det som oftest smågodt, flesk, ost, kjøtt osv. Har lyst å kjøpe brus, men siden det ikke går an å få pantet det i Norge og jeg bor på vestlandet(dvs. sjelden turer til "Söta bror"), så blir det ikke ofte brus blir med til gamlelandet. Men neste gang skal jeg være mer på jakt etter veggismat, den er jo billigere enn her, og med større og bedre utvalg.
    Håper på en "Harrytur" i mai, da jeg kanskje skal til Østfold.

    Monica M.

    SvarSlett
  2. Det bladet er kjempebra,men jeg måtte lete i flere Narvesen før jeg fant det i en Narvesen oppi Nydalen:)Ja det er mye billigere med alt i Sverige....lønner seg å dra en gang i måneden dit for å handle...
    ha en kos påske,blir hjemme her:)
    klemklem

    SvarSlett
  3. Jeg har også vært på 'Harry'-tur i dag, og shoppet interiørblader....eg og! Family Living og Allt i hemmet fikk bli med meg hjem, sistnevnte forøvrig med en Kelim-spesial...SÅ det måtte jeg jo ha! God påske til deg fra meg!

    SvarSlett
  4. Hei, jeg kom over bloggen din via en annen
    blogg - og tenkte jeg skulle legge igjen et
    lite spor :) Likte meg godt her hos deg, så
    jeg la meg til som følger også ღ Koselig og
    flott hjem du har, og syns det var mange fine
    bilder og innlegg her hos deg ღ La meg til
    som følger også... Alltid koselig med nye
    magasiner, skulle ønske vi hadde Narvesen
    her jeg bor... og at det ikke var såååååååå
    langt til sverige :)) Skulle gjerne ha tatt
    turer hit ja :) Ønsker deg en riktig god påske
    Klem fra Mette

    SvarSlett
  5. En "harrytur" er ikke å forakte, det ;) Høres jo dessuten ut som du har gjort både ett og tre kupp, minst :) Herlig! Jeg liker sånt!
    Har sittet her og kikket litt på bloggen din. Er jo første gang jeg er innom her - og jeg fant den fordi du var så skjønn og la igjen et spor hos meg. Jeg må bare si at det du skrev det fikk tårene til å komme frem hos meg. Utrolig vakkert og sterkt - og jeg er så takknemlig for at du delte! TAKK :)
    Så har du en flott blogg syns jeg, en sånn blogg jeg kan komme inn på og kjenne at det gir meg et pusterom fra alt annet. Liiiker sånne blogger som gir meg den go-følelsen!! :) Så ønsker jeg deg en nydelig påske, skjønne deg. Jeg kommer gjerne innom her igjen - før du aner! Klem

    SvarSlett