fredag, februar 24

Lampefeber igjen



 Vi trenger en lampe over bordet i stua her. Den grå Tine K lampa i XL kommer nok ikke til å henge her i taket pga størrelsen. Angående lamper har jeg vært helt ubestemmelig i 1,5 år. Derfor ville jeg sette stor pris på et forslag eller 2 fra deg som ser rommet med nye og "friske" øyne:) Jeg har sett mange jeg liker, ja akk for et luksus problem!

 




 Jeg har lenge ønsket meg en krystall lampe. Ikke en med så mye dill, men en som er akkurat passe lekker. Jeg fantaserer om at skinnende krystaller møter mur og røffe treverk og faller pladask for hverandre...drømme:) Har lenge kikket på denne herligheten, hva tror du, er det verdt det? Koster tross alt flesk, ser for meg å spare i et par år..hehehee





 Industri lamper er jeg også glad i, men syns det hadde vært stilig å bryte litt opp. Setter stor pris på innspill! Anyway - Fantastisk lys idag dere! Vårfølelsen har inntatt min bolig.

Nyt helgen dere, nå er våren her!

4 kommentarer:

  1. Ja helt enig at det kunne vært lurt å bryte litt av,;) Den var jo rålekker den prismen da;) ville gått for en lignende.Men kan du ikke se etter en litt rimeligere modell??;)Ha en strålende dag snuppa;)

    SvarSlett
  2. Den krystall lampen,JA JA JA!!!Koster flesk ja men tenk så lenge den kan henge der og skinne:O))År etter år!!
    Nydelig stue,møbler hos deg:)
    Fin lørdag..
    klem

    SvarSlett
  3. Den var RÅfin! Også med sterianlys... perkfekt :) Jeg er også på leit etter ett par Prisme/krystall lamper uten så masse dill og dall, så jeg skal følge med på jakten din :)

    SvarSlett
  4. Så fin stil du har! Skikkelig koselig stove, varm og personlig :) Me like. Og for eit kupp du har gjort lengre her oppe då, med spisegruppe i bambus. Trur nok det hadde vore lekkert å mala den svart ja.

    No må eg jobba litt med lakenskrekken og velta meg i seng.

    Klem Eli

    SvarSlett