onsdag, november 30

POMPdeLUX



Igår startet salgetPOMPdeLux sine hjemmesider, med hele 50% avslag! Mens vi så på film igår kveld, snek jeg meg inn på nettsiden deres. Men det gikk bare såååå tregt å laste opp sider og når jeg først hadde fått lagt noe i handlekurven og skulle betale, så var klærne borte!



Men idag derimot har jeg fått handlet masse fint til både Lucas og Pernille:) Mest til prinsessa da, syns jente tøyet er helt nydelige, mens guttetøyet så helt ordinært ut. Men "røsket" med meg et par gensere og skjorter til storebror på slutten der:) Gleder meg som en unge til pakken kommer i posten. Har ikke noe erfarning med dette merket, men har hørt masse positivt, feks. at de er rimelige og har god kvalitet. Og det er ikke til å stikke under en stol at ihvertfall jente tøyet ser helt nydelig ut:)
Har du handlet klær fra POMPdeLUX før?  Isåfall, hva er du fornøyd/misfornøyd med?



Dette er noe av det jeg har bestilt til Pernille:) Bildene er hentet fra POMPdeLUX sine hjemmesider.





Ha en fortsatt fin dag!

5 kommentarer:

  1. har ikke erfaring, med duu så nydelig... Jeg vil også ha jente hehe, neida fornøyd med de fire gutta jeg har altså!!! :) I det siste har det nesten bare vært netthandel på oss. Andrea bestiller, av og til uten og si fra til meg. Utrolig stas å få pakke i posten da. For en stund siden kom en pakke full av puma klær til gutta som Andrea hadde funnet billig på nette! Stas for både mor og barn det!!! hehe Morsomt å følge med op bloggen din, Veronica!!! Klem fra varmere strøk - AnnYvonne

    SvarSlett
  2. Tusen takk for tipset, da har jeg vært inne og bestilt mye fint til Isabella :)Klem fra Elise

    SvarSlett
  3. gi meg ønskeliste fra dere :)
    Lise

    SvarSlett
  4. Lise da, vi har jo drømmetantene, trenger ikke mer:)

    SvarSlett
  5. pdl har mye fint
    har handlet flere ganger, og selv vært vertinne for hjemmeparty.
    er mest fornøyd med jenteklærne. kjolene.
    de plaggene som krever slitestyrke - bukser spesielt, har ikke levd opp til forventningene.

    håper du blir fornøyd.

    mange fine adventsinnlegg hos deg
    beste hilsner fra
    Åpent^hus

    SvarSlett