fredag, september 23

For smakens skyld



Nå må jeg se å finne mer plass til interiørbladene mine! Den gamle Jarlsbergkassa er stappa og flere blader ligger i stabler rundt omkring i huset. Planen har lenge vært å kun spare på de fineste reportasjene, de mest inspirerende bildene, klippe og lime litt, for så å lage min helt egen inspirasjonsbok. Jeg burde kanskje sette igang snart, men så var det tiden da:)
Uansett.. nå er det 3 blader som dumper ned i postkassa jevnlig. Bolig Drøm, Rom 123 og Bonytt er de jeg abonnerer på i disse dager. Når barna er lagt er det deilig å hive seg i sofaen, slenge beina på bordet og bla opp i et rykende ferskt interiørblad:) Igår fikk jeg nyeste Bonytt, som har baderommet som tema denne gangen. Inspirasjon til rett tid, da badet er et av de neste oppussingsprosjektene ( har spart det dyreste til slutt, bad og kjøkken) her i huset. Nå er det ikke mye igjen av denne dagen, så da sier jeg "god natt" og tusler i seng:) ZZzzzzz

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar